Orinoco

Robert Pospíchal admin na saller.cz
Čtvrtek Červen 27 16:27:11 CEST 2002

Mam rh7.3 a orinoco silver(wavelan) s pcipc radicem avaya/orinoco, delal
jsem to uz nekolikrat pred tim na starych wavelanech, kde se kompiloval
wavelan2_cs, nynni pouzivam orinoco primo z redhatu7.3, karta dvakrat pipne
a modul se v poradku nacte do jadra, problem je vsak v tom, ze mi nebere
parametry ani z modules.opts ani z wireless.opts, nemuzu mu priradit zadne
essid - stale mi iwconfig ukazuje, ze je "" prazdne. Resil to uz nekdo?
Jednou jsem resil obdobny problem na RH7.2 s wavelan2_cs, pomohl downgrade
firmwaru karty, ale podle me je nynni problem nekde jinde. Nevite v cem je
bota? Popr, nema nekdo primo popis parametru, ktere se muzou pridat primo
pri zavadeni modulu ori\noco a orinoco_cs ??? Diky.