Minolta PP 1100 a Planet Ethernet Print S.

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 27 16:33:40 CEST 2002

"Jan Povolny, UTRV" wrote:
> mam Minoltu PagePro 1100 s Ethernet Print serverem Planet a nedari se mi je
> rozchodit na Linuxu. V Mandrake 8.2 jsem zvolil sitovou tiskarnu na TCP/IP,
> zadal IP adresu print serveru (vytahnutou z Windows) a port nechal na 9100
> (nebot ve WIndows jsem nic takoveho jako cislo TCP portu nenasel). BOhuzel
> to netiskne.

Neni nahodou port 9100 specialitka HP print serveru?

Planet podporuje normalne lpd sluzbu, ta sidli na portu 515.
Samozrejme je nutno si prvne podporu lpd v tom print serveru zapnout
a pojmenovat fronty odpovidajici jednotlivych rozhranim.

Takze vylovit konfiguracni utilitku od toho print serveru, dodava se
s nim na CD, zapnout podporu TCP/IP, LPD sluzby a pojmenovat fronty,
pak by to melo jet.

	Majkl