ISO valhalla

Čtvrtek Červen 27 18:02:53 CEST 2002

Milan Kerslager wrote:
> IMHO osočovat RH za útok na svobodný software (nebo jeho poškození) je
> blbost, protože RH musel řešit problém. To že redistribuoval problematický

	Prominte Milane, ale kde jste to cetl, v LinuxCZ konferenci jsem si toho
nevsiml...:-0

> balík (a nevšimli si toho dřív), není jistě útokem. Spíše cena zaplacená
> za důvěřivost.

	Vlastni prusery omlouvat duverivosti je rovnez cesta, beda, kdyby to same
udelala 'konkurence', tak ji roznasime argumenty az do nebes...:-(((((

> To že nebylo vydáno žádné prohlášení je mrzuté, ale mohl to být i
> požadavek majitele práv (tj. hájí svoje práva, ale i svůj image před
> veřejností). Taky to může být čistě problém času a domluvy všech
> zainteresovaných stran...

	Fine, takze se 'metody' priprietalniho SW prumyslu aplikuji na Svobodny
software, super, ja myslel, ze svobodny software je o trochu necem
jinem, zrejme jsem z jine planety... - argument logicky, chapu jeho
vyznam, nechapu vsak jeho souvislost s Free software (copak jsem si
koupil _licenci_ k necemu?).

> (titulek "OpenSource pošlapává ochranné známky" je dostatečně chytlavý pro
> spoustu zájmových skupin).

	Nepochybne, ale ani soucasny stav ve mne nevzbuzuje duveru, ani v Red
Hat, coby spolecnost, ani ve Free software, ktery si nedal pozor na
prava ani v lidi, kteri se tvari, ze se zrejme nic nedeje a vse usne...
ano, to se ostatne deje vzdy a vsude... mne se to nelibi a mozna nejsem sam.