FW: Orinoco - vyreseno

Robert Pospíchal admin na saller.cz
Čtvrtek Červen 27 20:07:19 CEST 2002

Jo diky za radu, sice nevim kde byla bota, ale uz jsem to vyresil. To co
pises za parametry v tom modulu jsem zkousel také, ale bezvysledne, proste
RH73 nechodi, vyresil jsem to starouckym debianem, stahnul jsem pcmcia-cs z
sourceforge a potom z orinocowireless.com driver pro orinoco silver/gold,
zkompilnul a vsechno fachalo, modul jsem pouzil wavelan2_cs. Diky za tip,
ale asi byla bota nekde v Redhatu73, zkousel jsem i jiné karty a radice, s
nekteryma jsem dokonce dosahl hlasek typu Device ethX Transmit Timeout... a
sypalo se to na terminal jako dive :).
Diky, uz to beha jak ma.