JetDirect (Minolta PP 1100 a Planet Ethernet Print S.)

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Pátek Červen 28 08:29:12 CEST 2002

Dňa Št 27. Jún 2002 22:41 ondranemecek napísal:

> Pouzivate JetDirect? To mne dosti zajima! Muzete prosim alespon v bodech
> shrnout postup zprovozneni a predpoklady? Jaky presne mate typ? Dekuji!

JD je pod Linux bezproblemovy.

JetDirect je pristupny cez telnet (standardne tusim na ip 128.0.0.128, alebo
nieco podobne).

Nastavit mu IP, netmask atd.

Tlac potom funguje na: socket://1.2.3.4:9100/

Existuje aj soft od HP pre linux na konfiguraciu JD cez web.
Hladajte: hpwebjet_linux.selfx

Matus Hrusovsky
mh na eposta.sk