kompilace jadra a nechodici ifconfig

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Červen 28 13:09:45 CEST 2002

dd,
nainstaloval jsem RH 7.3, prelozil jadro z distribuce a nechodi mi ifconfig - dostanu nasledujici chybu
ifconfig
: error fetching interface information: Device not found

Pritom sit mi normalne jede, kdyz dam vypis
[root na alf root]# cat /proc/net/dev
Inter-|   Receive                                                |  Transmit
face |bytes    packets errs drop fifo frame compressed multicast|bytes    packets errs drop fifo colls carrier compressed
lo:   12404     337    0    0    0     0          0         0    12404     337    0    0    0     0       0          0
eth0: 8841171   21415    0    0    0     0          0         0    32280     162    0    0    0    10       0          0

Netusite nekdo, co mi chybi v nastaveni jadra ?

dik za pripadne nakopnuti

pekny vikend rm