Gnome 2 a Ximian, Mandrake cooker nebo 8.3

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Červen 28 22:03:38 CEST 2002

On Fri, Jun 28, 2002 at 07:26:55PM +0200, lucas villneuve wrote:
> Mel bych dva male dotazky.Prvni muj problemek spociva v stazeni a
> instalaci Ximianu.Pouzivam MDK 8.2, kernel 2.4.18, podle uvedeneho
> zpusobu na strankach Ximianu mi to nejde nainstalovat.Coz by me ani
> nemrzelo,ale vice me mrzi, ze nelze Ximian stahnout v podobe *.rpm.No
> tedy ono to jde dokonce jsem ho i nasel ,ale adresa z ktere jsem ho
> stahnul je jiz mesisc nefunkcni(FTP).Kdo vi kde se nachazi tak prosim
> sdelte.To same se tyka gnome2 a stazeni nejlepe z FTP.

ftp://ftp.ximian.com/pub/gnome-2-snapshot nefunguje?

Jinak, co se tyce finalni verze gnome-2, tak se juknete na
http://www.gnome.org/start/2.0/, je tam vsechno od release notes
az po screenschoty.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/