Pine a maildiry

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Červen 29 14:16:27 CEST 2002

Jsem velmi spokojeny s prechodem z mailboxu na maildiry, jen me vadi, ze
poradne nefunguje pine (tedy me ne, ale nekteri uzivatele ho vyzaduji ...)

Pine co je v debianu v sobe ma jakysi maildir patch, ale zobrazuje maildir
v listu slozek dvakrat, jednou jako adresar, jednou jako mailbox s
mailiky. Navic vubec neukaze maildir zacinajici teckou (tak by se meli
delat maildiry v maildiru).

Mate nekdo nejaky navod/patch/binarku/balik ..., ktery primeje pine k
tomu, aby se choval nasledovne:

- jako INBOX nabizel ~/Maildir
- jako jednotlive slozky ukazoval maildiry zacinajici . v ~/Maildir a umel
  je korektne mazat/vytvaret/presouvat mezi nimi maily apod.
- neobtezoval uzivalele v seznamu slozek dalsim smetim

Diky za vsechny napady.

-- Honza Houstek