gdb, vlakna

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červen 29 16:19:01 CEST 2002

On Sat, 29 Jun 2002 14:58:54 +0200, Pavel Arnost wrote:

: umite nekdo zachazet s gdb a pracovat tam s vlaknovym programem? potrebuji
: odladit jeden muj program (pada po urcite dobe)...a kdyz ho nactu to gdb a
: pstim, tak mi program vytvari spoustu <defunct> vlaken/procesu

No, aj ja mam pocit, ze multithreadovy program v gdb akosi nerusi thready.
Nastastie mam iba program, ktory raz vytvori thready a dalsie uz
nijak hromadne nevytvara, takze sa to da zniest. Zato ked potrebujem
zacat odznovu, skoro zarucene spadne a obcas mu na to staci
par breakpointov a printov.

IMHO je gdb zatial pre vaznejsie ladenie multithreadovych programov
v podstate nepouzitelny a nijak zvlast sa to nelepsi. Bohuzial
nie som taky guru, aby som vedel vysledovat, v com je problem.
Ak ma niekto dobre skusenosti, prosim ho, aby poslal verziu
kompilatora, libc, gdb a jadra.

Zdravi
--
                                       Stano