Off topic, ale pro PC to je:-)

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Červen 30 09:19:11 CEST 2002

Hi everybody!
Sháním jetý, repasovaný notebook s již barevným displayem, na stahování fotek
z digitálu, aby na něm ale jel systém na úrovni "nějaký" linux s KDE třeba
2.2.x( tak nějak), tedy ve wokenní mluvě něco jako konfigurace žroutů max.
W-95( netlučte mne za toto přirovnání- snad chápete), aby tam šlo např.
rozchodit wine( to by přece neměl být problém), případně DOSEMU- ani v tom já
nevidím problém.
Jednalo by se cenově do 10k) čím levnější, tím lépe, přiznám se, že jsem už
někde- je to ale již pryč- viděl podobnou konfuguraci kolem 3500Kč  bez
DPH!!!), více raději ne. Byla by to byla příruční databáze pro digifotky a
pro provozování DOS-verze lékařského programu JHambulance dělané  v FOX 2.5.
Tu jsou další moje požadavky: CD mechanika, Floppy mechanika, USB, LPT1 a
COM1, ideál PS2 pro externí klávesnici a krysu. Asi toho chci dost, ale vím,
že jsou jedinci a firmy, kteří/é jsou schopni/y něco podobného v takové
konfiguraci sehnat, když mi ani tak nezáleží na jménu, váze, CPU a velikosti
paměti( nerad pod 32 MB) a disku( nerad pod 8-10GB). Stačí prosím nasměrovat
na firmy, které se tímto zabývají, nejlépe na můj soukromý mejl na
podivinsky na unet.cz.
Děkuji za přečtení a ev. odpovědi.

--
Daktari