Odstranění linuxu z firemního PC

Exghotic exghotic na email.cz
Neděle Červen 30 10:38:38 CEST 2002

On Sat, 29 Jun 2002 20:32:37 +0000 (UTC), miruz.86 na tiscali.cz <miruz.86 na tiscali.cz> wrote:
>Mám starší firemní PC s linuxem, který se chce vždy (nejspíš) logovat do
>sítě a nedá jinak... jak ho vyženu??? Já bych ho tam i nechal, ale s linuxem
>zkušenosti nemám zatím žádné a navíc je to pro moji sestru, která musí mít
>WinDoze :-(

Taky bych se možná podíval, jestli tam třeba ty Winy už nemáš, možnost
nabootování dvou různých os je u nás myslím docela častá. Nejjednodušší
konfiguraci by jsi odhalil tak, že při startování přidržíš jednu klávesu.
Teď z hlavy nevím, ale myslím, že to bývá tabelátor. (případně shift, ctrl
nebo alt:) a zavaděč ti v ten okamžik dá vybrat z dostupných možných bootů.
Pokud tam uvidíš něco jako W98, tak to napiš do výzvy. A jestli Ti takhle
nějaký winy najedou, tak pak je docela snadná cesta přemluvit je k tomu,
aby najížděly příště automaticky

					XGH