pořadí sítovek

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Neděle Červen 30 18:38:13 CEST 2002

Zdravim

Mám následující problém

dvě sítovky 3com509 nastavene na jumperly  12,0x240    a  11,0x230
když do modules.conf napíšu     alias eth0 3c509    tak se mi zinicializujou
obě sítovky modul si nějak sám najde jejich přerušení a adresy a přiřadí jim
eth0 (irq=12) a eth1 (irq=11)
Problém chci sám určit která bude eth0  a eth1
zkoušel jsem snad fšechno  třeba v modules.conf:

alias eth0 3c509
options eth0 io=0x230 irq=11
alias eth1 3c509
options eth1 io0x240 irq=12

zkoušel jsem to v ruznych kombinacích se závorkama, bez závorek, s čárkana
bez, s uvozovkama bez, do jednoho řádku do sloupku, a nic.

Našel jsem v hystorii konfery :
lilo:
append="ether=11,0x230,3,0x3c509,eth0 ether=12,0x240,3,0x3c509,eth1"
nebo
append="ether=5,0x240,eth0 ether=10,0x300,eth1"
nebo
modules.conf:
options 3c509 irq=11,12

a co byjste řekli? nic ta samá chyba:  eth0:Setings Rx mode to 0 addresses
eth0:Setings Rx mode to 1 addresses
a zase si to udělá po svim.

Duvod proč se o to zajmám ?
Předělánám počítač (server) kde už mám fšechno napsaný pro určitý adresy a
zařízení a potřebuji tehdy zachovat pořadí atd...
Rád bych mezi ně zařadil jinou sitovku (ne2000) tudíž eth0-3com eth1-ne2000
eth2-3com , ale stěží mohu  "nastavovat" tři když nejsem ani schopen
"nastavit" dvě. Změna přerušení na zminěných dvou sitovekách (3com) situaci
částečně řeší, ale není to řešení problému, ale pouze jeho obcházení které
znám z windows tam je to standartem a tudy se ubírat nechci.... .

děkuji za veškeré návrhy, podněty atd.
prosím nebijte mě za to, že třeba pro někoho je to jednoduchá věc, pro mě po
dvou dnech a nocích to zas tak jednoduché neni, stane se.....

Mnohokrát děkuji Zdenek Havrlik nadšený pokročilý začátečník.