CUPS na RH73

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Neděle Červen 30 18:11:28 CEST 2002

Dobry den,
	narazil jsem na problem s CUPSem na RH7.3 jedna se o verzi cups-1.1.14,
ktera byla i v MDK82. Jde o to, ze nefunguje webove rozhrani (cups bezi
pod rootem, takze s tim problem neni). Pristup jsem povolil trochu
nevkusne pomoci:

<Location />
Order Deny,Allow
Allow From All
</Location>

procez na MDK82 se stejnou verzi CUPS chodi webove rozhrani
bezproblemove i ze site. Na RH73 se neda pripojit na
http://localhost:631 (vrati to bad request, ale ten daemon tam pritom
posloucha, jenze vraci chybu) nicmene da se pripojit na
http://localhost:631/admin, coz ukaze admin cast, ale je bez
obrazku:-((. A ze site to nejde vubec.

Muzete mi prosim poradit, kde je problem?
Diky
	Tomas
--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

mobil: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html