compilace GTK2, pango failed

Neděle Červen 30 21:09:18 CEST 2002

On Sat, 29 Jun 2002, Exghotic wrote:

>   Pustil jsem se do zprovozňování GTK2, jedním z potřebných knihoven jsou
>   renderovací knihovny pango. knihovny  glib-2.0.4 a pkgconfig-0.12.0 i
>   atk-1.0.2 šly zkompilovat v pohodě, ale pango-1.0.3 se vždycky zasekne s
>   touhle hláškou:
>
>   viewer-qt.cc:28: qcdestyle.h: No such file or directory
> viewer-qt.cc:38: qtextcodec.h: No such file or directory
> make[2]: *** [viewer-qt.o] Error 1
> make[2]: Leaving directory `/usr/src/saw_dep/pango-1.0.3/examples'
> make[1]: *** [all-recursive] Error 1
> make[1]: Leaving directory `/usr/src/saw_dep/pango-1.0.3'
> [...]

Coze? Na co chce Pango proboha QT? Kdyby v te ceste nebylo "pango-1.0.3",
tak bych se zeptal, jestli vubec to, co se snazite prelozit, je Pango.

Asi bych zacal tim, jestli configure nema neco jako --without-qt nebo
--without-examples. V druhe fazi bych se pokusil ten problemovy exampl
odstranit z Makefile (pripadne z Makefile.am) odstranit rucne.

V kazdem pripade je to na bug report.

> Co to znamená "recursive error?"

No, to nevim, ale take tuhle chybovou hlasku nikde nevidim.
To, co vidim, jsou hlasky jako "make[1]: *** [all-recursive] Error 1",
coz znamena, ze prikaz, kterym se make snazil vyresit target jmenem
"all-recursive", selhal s chybovym kodem 1.

(Pokud budete nekdy v budoucnu klast otazky na takto "kreativne"
preformulovana chybova hlaseni, pak se nedivte, ze nedostanete zadnou
rozumnou odpoved.)