bootable business card

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Březen 1 06:03:25 CET 2002

Tohle sice neni ke stazeni, ale je to na hotovo (a za hotove):
http://www.geekstore.sk/product_info.php?products_id=6&PHPSESSID=54afc516476
227928194b44038b64a06

kdysi jsem o to projevil zajem, ale nenasel jsem zpusob jak provest
jednoduse platbu.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz