Promise Ultra100 PCI

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Březen 1 09:52:55 CET 2002

>   navazuji na nedavnou diskuzi o IDE radici Kouwel, ktery jsem se
>   chystal koupit a ktery jak se zda ma problemy s VIA chipsetem, coz
>   je i muj pripad. proto bych se chtel zeptat, jestli mate nekdo
>   zkusenosti s IDE radicem Promise Ultra100 PCI, zejmena ve spojeni s
>   VIA chipsetem. Na abclinuxu.cz se pise, ze radic mam problemy s
>   nekterymi ATAPI zarizenimi, je nekdo napsano s kterymi? A jak se
>   chova s VIA chipsetem?

Mam desky ASUS A7V kde je VIA chipset KT133 ( a radic ATA66) + Promise radic
ATA100 on-board. Pokud jsem mel CD-ROMku(presneji vypalovacku NEC NR-7500) na
radici Promise, nepovedlo se mi nahodit DMA prenos(jela pouze v PIO modu).
Ted, kdyz je na VIA radici, tak bezi v DMA modu OK. Nejak jsem to neresil,
ale kdyz se ptate tak pisu :-)

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>