gnokii a nastaveni ser. portu

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Březen 1 11:49:18 CET 2002

Dobry den,

pomoci starsiho tel. nokia 5110 a balicku gnokii-0.3.3-1 jsem si vytvoril sms gateway.
Mam ale problem, ze vzdy po nekolika dnech mi gnokii zacne hlasit Hmmm... GSM_LinkOK never went true. Quitting.
Coz je chybova hlaska, ze gnokii nenalezl zadny pripojeny telefon. Vzdy pomuze telefon i s kabelem odpojit od pc a po
chvilce ho zase pripojit. Nepodarilo se mi prijit na to, v jake souvistlosti mi prestastane gnokii fungovat a zacne hlasit
jiz uvedenou chyb. hlasku.
Zkousel jsem nastavovat ruzne rychlosti na portu pomoci setserial ale to nezabralo.
Nemate nekdo podobnou zkusenost,nebo tip na to jak tento problem odstranit ?

Dekuji Roman Mosnicka