ata33 -> ata100 (bfu)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 1 13:49:27 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 01:05:39PM +0100, Miroslav Petricek wrote:

> MSI pouziva radic VIA686B, ktery jehoz ovladac je v jadrech 2.4
                         ^^
> pritomen, takze to pro vas neznamena zadne specialni postupy.
  Ktery nekdy muze delat problemy, i kdyz na deskach od MSI to vetsinou
funguje dobre. V pripade problemu muzes jeste zkusit hedrickovy patche.
  Dale je pravdepodobne, ze s vymenou desky budes mit jiny AGPgart, dale
treba zvukovku, coz budes muset upravit. Jinak by to ale nemel byt problem.
  Co se tech problemu tyce: zkus zapnout DMA a kopirovat mezi disky >100MB
dat a porovnat je. Pokud se zkopiruji blbosti, nekde je chyba :(

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz