remote startovanie Xservera ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Březen 1 16:19:24 CET 2002

zdravim
( v poslednej dobe mam otazok viac ako je zdrave, ale skusim to vratit na
nejakych zaciatocnikoch )

ako mozem spustit X server ked sa na masinu lognem cez ssh ?

ked sa lognem ako bezny user , tak mi po starx napise toto:

Authentication failed - cannot start X server.
Perhaps you do not have console ownership

co koniec koncov aj chapem, ale potreboval by som vediet co a kde mam
zmenit, aby som ho dokazal presvedcit, ze aj tak na to pravo mam a chcem to..

chown na /dev/console nepomohlo .. ( aj by som sa cudoval, keby ano )

Mandrake 8.1
XFree86-4.1.0-17mdk
XFree86-server-4.1.0-17mdk

resp. este lepsie ..

ako zariadit, aby mi script spustil Xserver automaticky po starte ( napada
ma autologin package, ale ten sa mi nejako nechyta )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying