MPlayer - jine jadro -> problem

Erik er na ik.com
Sobota Březen 2 09:34:42 CET 2002

Pouzival jsem doted vlastnorucne prelozene RedHati jadro
2.4.7-10(custom:o)) a MPlayer mi chodil celkem v pohode. Zvuk pres
SDL(jinak mi to ani nechodi), video pres Xv. Ted jsem prelozil (samozrejme
s pouzitim jejich konfiguraku) jadro 2.4.9-31 (opet RedHati) a ouvej. Zvuk
po par vterinach odpadne a MPlayer do konzoly vyplyvne obligatni buggy
audio driver (oss je pro nej buggy, sdl taky, alsu se mi nedari rozchodit).
Otazkou ale zustava, proc v tom starem jadre vse chdodilo a tady nic.
Zkousel jsem upgrade SDL, preinstalovat MPlayer, jina jadra, vse bez
uspechu. Kde muze byt problem?
Apropos kdyz mam buggy oss, proc s Xine chodi perfektne (v nem mi ale zase
nejdou nastavit titulky s 8859-2, a take v obraze se objevuji cyklicky
pruhy:o( ).
Mam RedHat7.2, graf.: GeForce 2MX, Zvuk: Yamaha724, KDE(z distr.).