Samba a Win2000

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Březen 2 10:40:48 CET 2002

Dne Fri, Mar 01, 2002 at 08:02:11AM +0100, Jirka 'Eagle' Novak napsal:

> Uprimne receno, sambu mam nastavenou asi dobre, ale ve win2k mi dela
> problemy neco najit. ;-) Kdyby tak bylo nejake to Windows-HOWTO... :-)

V adresari docs je jich asi tak 30. Treba PDC HOWTO je zamerene hodne na
2000.

U NT4 jsem si nikdy nemohl byt jisty, jak to dopadne, kdyz  jsem
pridaval stroj do domeny primo pri instalaci. Takze jsem
ucty musel pripravovat rucne.

U 2000 mi to zatim vyslo vzdycky. Proste napisu, ze patri
do domeny, vyskoci okno, tam zadam roota a jeho heslo (to ktere je v
smbpasswd, tedy jine nez rootovo) a uz vidim vitejte v domene.

Po akci neni od veci roota zaremovat, aby se nekdo nezkousel trefovat do
hesla, samba neumi zamknout ucet na zaklade opakovaneho chybneho
zadani hesla.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.