Problem: stuck on TLB IPI wait (CPU#1)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Březen 2 13:37:46 CET 2002

Zdravim

mam jeden server s dualproc deskou. Puvodne v nem byly PIII-450 (Katmai)
ale po cca roce se najednou zacal sekat na io-apic error a pak se kousnul
uplne. Vyndal jsem druhy procesor a na prvni to nejaky cas bezelo nez
dodavatel sehnal vymenu za ten vadny. Ted je tam jako druhy tusim PIII
na 500 a cca pul roku to bezelo bez zavad az dnes se to tak trochu seklo,
na konsoli to psalo hlasku :

   stuck on TLB IPI wait (CPU#1)

a hlaska se opakovalo. Tak jsem zmacknul ctrl-alt-del a po chvili hlaska
prestala a dokonce se za cas objevila konsole a mohl jsem se prihlasit
jako root. Nicmene po zadani nekterych syst. prikazu (napr ifconfig) to
nic nedelalo, jen to napsalo zase par tech hlasek. Restart pres
ctrl-alt-del uz taky nesel, tak jsem to zresetoval cudlikem. PC pak
normalne nabehlo a zatim je OK.

Co to muze znamenat ? - nahodny problem nebo se mam pripravit ze uz to
zase jde do kytek ?