zatezena mysql

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Březen 2 20:27:15 CET 2002

> 100-120...coz je celkem nemile:).
To nemusi nic znamenat, on je load a load.

> Snazim se zjistit,ktery web to ma nasvedomi,ale marne...
> Muze mi nekdo poradit ,jak monitorovat zatez mysql daneho webu? na
> www.mysql.com nic neni.

a) zapnete logovani mysql dotazu - muze byt, ze nektery z pouzitych dotazu
je blbe napsany. Pokud se takovych sejde stadecko, nastane vami popisovany
jev (kdy se ceka na disk)
b) podivejte se na seznam probihajich mysql dotazu v dobe, kdy load roste
nebo je velky

Pokud ani jedno neda odpoved, tak load nezvysuje mysql, ale neco jineho.

Zdenek Mazanec