zatezena mysql

lubos klokner lubos na klokner.sk
Sobota Březen 2 21:28:50 CET 2002

[ Hanz 02.03.2002 wrote: ]
> Dobry den,
> na nasem serveru (Rh 7.2.,php 4.1.2,mysql 3.23.49,apache 1.3.23) kde bezi
> par desitek virtualnich www se obcas stava ,ze uptime vyleti na
> 100-120...coz je celkem nemile:).

toto zacala robit aj mne databaza ako som upgradol na mdk 8.1,
ale robi mi to iba skompilovane mysql. skusal som kompilovat
48, 49 a 48 z mdk cooker - vsade rovanky vysledok, pri vacsom
zatazeni load >100

pokial som nahodil binarky (rpm) z mysql.com tak databaza
bezi spolahlivo.

> Snazim se zjistit,ktery web to ma nasvedomi,ale marne...
> zkousel jsem strace -p ,jenze mysql me vzdy "utece".
> Muze mi nekdo poradit ,jak monitorovat zatez mysql daneho webu? na
> www.mysql.com nic neni.
> Server ma dostatek HW prostredku...

podla mna je nejaky bug v gcc (2.96) alebo v glibc. take nieco
tusim pisu aj na mysql.com. este planujem to skusit skompilovat s
inymi verziami gcc

--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>