Virus

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Sobota Březen 2 20:45:02 CET 2002

Pavol Zibrita <zibrita na kopernik.cc.fmph.uniba.sk> wrote:
 : On 1 Mar 2002 uhlar na fantomas.sk wrote:

 :>
 :> hlboko pochybujem ze to bol virus. Imho skratka tu masinu niekto crackol.
 :> Preinstaluj system odznova, daj tam rh 7.2 a zaplaty a potom plataj plataj
 :> plataj...

 : No, napadalo to binarky. Doslova, vzdy ked som obnovil rpm-ko, tak sa mi
 : binarky menili pod rukami. A to som bol v single mode a tak..
 : Virus mal vzdy na zaciatku (po restarte) trosku dlhsiu odozvu kym zacal
 : napadat novorefreshnute binarky, takze sa mi ho postupne podarilo z tych
 : binariek vyhnat.

a ten virus bol natolko inteligentny ze kazdych 5 minut nmapoval
nase pocitace na KJF, ze? Tvoj pocitac si za to zasluzil
zaznam v IPTABLES, a najkrajsie bolo na tom to ze z vypoctoveho
centra na otazky odpovedali ze "testovali sme system na monitorovanie
bezpecnosti siete". Ha-ha-ha.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |