TNT2 & iBX

Ales Vizdal ales na vizdal.snt.cz
Sobota Březen 2 21:37:30 CET 2002

Tak jsem zkusil snad vsechno mozne, zkusil sem tam spustit svoje X 4.1.0  s
kernelem 2.4.17, ale taky to skoncilo na agp ;-(, v logu nikde nic neni, na
nic si to nestezuje. Nekolikrat sem prosel bios menil sem agp aperture size
a dalsi, ale porad nic.

v logu X to konci na:

(II) NVIDIA(0): AGP 2X successfully initialized
(II) NVIDIA(0): Setting mode "1280x1024"

(s agpgartem i nvagp)

a monitor zustane v textu, ale nic neni videt.
Na stroj se da vzdalene prihlasit, ale X sestrelit
nejdou.

PS. Kdybych nevedel, ze ve win to jede, tak bych si myslel,
ze mam hw problem deska vs. karta.