zatezena mysql

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Neděle Březen 3 12:38:47 CET 2002

>toto zacala robit aj mne databaza ako som upgradol na mdk 8.1,
>ale robi mi to iba skompilovane mysql. skusal som kompilovat
>48, 49 a 48 z mdk cooker - vsade rovanky vysledok, pri vacsom
>zatazeni load >100
>
>pokial som nahodil binarky (rpm) z mysql.com tak databaza
>bezi spolahlivo.

>podla mna je nejaky bug v gcc (2.96) alebo v glibc. take nieco
>tusim pisu aj na mysql.com. este planujem to skusit skompilovat s
>inymi verziami gcc

MySQL je poměrně v širokém rozsahu laditelná databáze. Možná jsou rozdíly
jen v tom, že každý z nich ji nastavuje do jiného implicitního režimu. Já
bych si raději pohrál s konfiguračním souborem, kde toho lze nastavit
opravdu hodně. Myslím, že je to lepší metoda, než kompilovat s jinými
verzemi gcc.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác