NFS - pomala reakce na zmenu vzdaleneho souboru

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Neděle Březen 3 19:45:47 CET 2002

Müller Petr <MullerP na radiomobil.cz> wrote:
> Problem je v tom, ze ja do nej zapisu a na druhem system
> se to projevi klidne az za minutu.

Tak na to jsem taky pekne narazil. Krome aktualizace velikosti
souboru ale ani nevidim nove soubory nebo jejich cerstve obecne
modifikace, u cehoz mi ale zatim nastesti pomaha pred potrebna
mista vnucovat neco jako "cd / ; cd -" a pak je novy nebo
aktualizovany soubor hned videt.

> Nejmene se mi stalo 10 vterin, ale to je jedno.
> Proste reakce neni okamzita (staci mi 1-2 vteriny)
> Nevite nekdo co je treba udelat a zda je to vubec mozne,
> aby reakce byla takrka okamzita?

Tohle by me taky docela zajimalo. U Solarisu s tim mam radove
mensi problemy, ale tohle urcite slyset nechcete. Zkuste neco
podobneho jako delam pro aktualizaci adresare, tj. treba zavrit
soubor, mozna i ono "cd / ; cd -" a zase soubor otevrit. Idealni
by ale bylo, jestli nekdo nezna patricne nastaveni.