swsusp - suspend-to-ram

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Březen 3 17:44:43 CET 2002

Zdravim,

> existuje nějaký funkční způsob, jak zprovoznit funkci suspend pomocí ACPI
> v Linuxu?
> Zkompiloval jsem jádro (2.4.18) s podporou ACPI, při startu jsem zavedl
> moduly (ospm_busmgr, ospm_system, ospm_processor, ospm_button) a spustil
> démona acpid. Podařilo se mi zajistit funkci "power" tlačítka.

> Při hledání na internetu jsem narazil na patch swsusp, jenže nikde jsem
> nenalezl verzi pro 2.4.18. Zkoušel jsem jiné (2.4.10, 2.5.1), ale
> bezvýsledně.

Sveho casu na tom pracoval Pavel Machek <pavel na ucw.cz>, ale nevim,
jestli jeste stale linux na linux.cz sleduje, takze se mu radeji zkuste
ozvat osobne.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Q: Do you believe in One God? A: Yes, up to isomorphism.

Daląí informace o konferenci Linux