Dotaz na bind9 a sambu v Redhat 7.2

jiriblaha na centrum.cz jiriblaha na centrum.cz
Pondělí Březen 4 07:47:39 CET 2002

Dobry den, rad bych se zeptal na par veci:

Za prve nainstaloval jsem si Redhat 7.2, upgradoval vsechny
balicky a spustil named.
Proc se spousti 5x? Nenasel jsem v zadnem konfiguracnim souboru
jak mu to zakazat. Zere to moc pameti, kterou nutne potrebuji na
neco jineho :(

Za druhe mam problem se sambou. On pro kazde PC, ktere se k pc s
redhatem 7.2 vytvori noveho demona smbd a ten zabira v pameti
nejakych 1.5MB pameti. A pritom jsou vsichni tito demoni ve sleep
modu :( Nastavil jsem v smb.conf
keep alive = 60 (kontrola na aktivni spojeni po 60s)
dead time = 5 (neaktivni spojeni se po 5 minutach zabiji)

ale proste to nefunguje. Ti demoni jsou stale v pameti :(

Dekuji predem za jakekoliv rady. Jiri Blaha

==== ocenění ======

Centrum.cz nejlepším portálem roku 2001 více na:
http://tipy.centrum.cz/page.phtml?code=Zavinac