Clone CD pro Linux?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Březen 4 10:07:33 CET 2002

Velice se mylite panove.
Nasledujici popis funguje pod windy s cactus 1 a 2
- vezmu nepolepene originalni CD Cactus
- vlozim do CDRW Plextor s pridrzenim shiftu aby se windy nesnazily
- spustim Clone, dam image na disk
- spustim CDmage a v nem wav extract
- pouziju jakykoli oblibeny Audio Burner
- ziskam nechranene audio CD
- to cele cca za 1/2 hodiny

tenhle pokus jsem si nemohl odpustit
a velice mne to prekvapilo, jak je to jednoduche ...
figl je ten, ze prvni session je zcela vporadku, teprve
druha session ma nesmyslych 99 stop mimo CD.
Na PC a v DVD prehravaci se zacina na posledni session,
a proto jsou s tim problemy.
Plextorka chvili premysli a pak to pozere.
Nedejte sanci windum (shift). A clone to pak pozere taky.
Jo, zkusil jsem clone image vypalit na RW, ochrana tam zustala.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.