balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 4 09:08:17 CET 2002

> balicku
>
> [root na mandrake RPMS]# md5sum kernel-source-2.4.18-2mdk.i586.rpm
> 11052014600463ed11075b5a6304cf44  kernel-source-2.4.18-2mdk.i586.rpm
> [root na mandrake RPMS]#
>
> Pokud chcete md5sum ke starsimu balicku, tak ho jeste zkusim nekde najit.

Diky,

uz jsem zjistil, kde je problem. Zkusil jsem ten balicek nainstalovat jeste
doma (tam mam Mdk8.1) a tam je cpio asi ukecanejsi - takze mi prozradil, ze
ono spatne magicke cislo (kterym me vyhrozoval cpio na MDK8.0) je md5sum a
dokonce mi rekl, ktery soubor v tom balicku to je. Nepamatuju si to presne,
ale byl to zdrojak nejakeho souboroveho systemu. Takze pokud u vas je ten
balicek v pohode, muselo se to zprasit stahovanim. Jen nechapu, jak se to
dvakrat mohlo zprasit uplne stejne.
Z vasi odpovedi vidim, ze je ke stazeni balicek s novejsi verzi, tak to
zkusim jeste jednou stahnout a budu doufat, ze to projde v pohode.

S pozdravem Zdenek Bohm