balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 4 09:14:22 CET 2002

> No a co zkusit "ciste" jadro 2.4.18 z ftp://ftp.linux.cz ?
> sice se tim clovek pripravi o patche (treba supermount :( ),
> ale pokud je clovek nezbytne nepotrebuje, tak je to pomerne dobra varianta

Tak zrovna supermountu by mi az tak lito nebylo. Mam ho doma nasazenej na
trech zarizenich (CDRom, FDD a ZIP) a na kazdym se chova jinak. CDRom - plne
funguje, FDD - jako by tam nebyl, ZIP - poprve ho primontuje, ale odmontovat
ho musim rucne a pak uz rucne vsechno.
Reseni z cistym jadrem se chci vyhnout proto, ze se obavam toho, abych se
nedostal do problemu tim, ze nejaky patch v jadre bude potreba kvuli
ostatnim balickum v distribuci (psal jsem o tom v nekterem z predeslych
prispevku do tohoto threadu).

S pozdravem Zdenek Bohm