remote startovanie Xservera ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 4 14:48:02 CET 2002

:> > uz som to sice raz pisal, ale viem na co to chcem a aj preco to chcem ..
:> Ok. Odporucam autologin. Nemusis nic vi-ovat ked nechces, ja som si to
:> naklikal.

autologin uz facha aj mne . akurat som na to musel ist rucne, lebo KDM ani
GNOME nainstalovane nemam .. ale to to vcelku pochopitelne komentovane a
dokumentovane, takze ziadny problem ..

vdaka za hinty ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting