Fw: Fetchmail problém

Martin MegaSoft Mokry megasoft na host.sk
Pondělí Březen 4 15:10:35 CET 2002

> Fetchmail mi zacal z niceho nic hlasit nasledujici problem, netusite nekdo
> kde muze byt zrada ?
Tusim

> 3 messages (3 seen) for sorbi at briliant.pes.cz.
> reading message 1 of 3 (891 header octets) fetchmail: SMTP connect to
> localhost failed
Na kompe nebezi ziadny lokalny SMTP server (napr. sendmail)

> fetchmail: can't raise the listener; falling back to $procmail -d %Tsh: -d:
> command not found (48 body octets) fetchmail: SIGPIPE thrown from an MDA or
A ani procmail sa tam nenachadza, alebo nie je spravne nastavena
premenna "$procmail" ...

> a stream socket error
> fetchmail: socket error while fetching from mail.kjsoft.cz
> fetchmail: Query status=2 (SOCKET)
> fetchmail: terminated with signal 13

Chyba sa da odstranit nasledovne:
Nainstalovanim MDA - Mail Delivery Agent (sendmail alebo procmail, ja by som
skvor procmail)
Ak uz je MDA nainstalovany (alebo aj bol) tak sa treba pozriet na
konfiguraciu a pripadne nastavit tu premennu $procmail ...

--
MegaSoft (http://megasoft.host.sk)
host.sk: free webhosting - unlimited disk space, php, mysql, shell, no