balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 4 15:15:20 CET 2002

> mi
> ackoliv
>

> Neni lepe dat si praci, upravit konfiguraci v src.rpm, prelozit do balicku
> pak jen roztahat po vsech potrebnych masinach?

Pro me ne. Asi na to koukame kazdy z jineho hlediska, ale ja tenhle kernel
chci dat na tri stroje, ktere maji kazdy naprosto jine vyuziti a tudiz bych
rad pro kazdy z nich uplne jinak zkompilovany kernel. Pokud bych byl spravce
nejake farmy, tak s vasim navrhem plne souhlasim, ale v mem pripade si s
jednim jadrem nevystacim.

S pozdravem Zdenek Bohm