bootable business card

Ondrej Svejda osvejda na volny.cz
Pondělí Březen 4 15:37:46 CET 2002

Zdravím,

2.3.2002, 21:21:15, Pavel ŠVARC napsal(a):

> TESCO národní asi před měsícem je tam měli :O)))
Tak dneska je tam měli taky ;)
Jsme OT, takže už jenom moje shrnutí z dnešního průzkumu (všechno je Praha):

Tesco Prosek:
  nemají

Tesco Národní:
  kulaté (193MB) 38,-
  kulaté oříznuté (tedy přesně ty, na kterých to dodává(li) i Linuxcare -
  52MB) pouze po 10ks ~380,-

Hopegroup Klamovka (nákup i na webu):
  kulaté (247MB) ~28,-
  vizitky (16MB) ~30,-
  Kdysi tam mívali i ty oříznuté a navíc bez potisku.
  <reklama zaměstnanec=no>A taky tam mají 80min RW za pouhých 40,- !</reklama>

Ty kulatý bývají v pevným plastovým obalu, který jsem bohužel neviděl nikde
prodávat samostatně (abych si do něj dal i ty menší, který bývají ve fóliový
pošetce).

--
Ondřej Švejda <osvejda na volny.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010