Xfree86 s notebookem compaq LTE 5280

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Březen 4 19:22:21 CET 2002

Pavel Vrzal wrote:

> Vazeni pratele,
> Nasel jsem u nas starsi notebook Compaq LTE 5280 (24MB RAM, 120 pentium, 800
> HDD).
> Chtel jsem na nej nainstalovat Slackware 8, nebot jsem z konference
> pochytil, ze je mene narocny nez ostatni distribuce.
> Pri spusteni STARTX dojde k chybe a pocitac hlasi v logu XFree86.0.log tuto
> chybu:
>
> (II) Module fbdevhw: vendor="The Xfree86 Project"
>         compiled for 4.1.0, module version = 0.0.2
>         ABI class: XFree86 Video Driver, version 0.4
> (EE) No devices detected

> [...]

Mam podobny typ 5250, standartne sem ho nastavoval primo na konkretni
kartu v zavorce je laptop, mel sem mam pocit podobne problemy jak v
slackwaru tak ve FreeBSD, redhat mi nedelal problemy

FreeBSD - slackwaru asi nejblize stacilo upravit XF86Config, jedna
hodnota tam byla s desetinou carkou

Zde je muj configurak, snad pomuze, ale je z FreeBSD, z linuxu sem ho
bohuzel smazal

www.tsystemsweb.cz/download/XF86Config

--
Ondrej Tuma                 ICQ :  107760454
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz