PII SAMBA ETH0 down

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Pondělí Březen 4 22:47:01 CET 2002

> Ja tedy vubec nechapu, jak ma vyse uvedeny skript problem resit.

cte messages, pokud narazi na "text" smaze cele massages, a co bylo
doted kopiruj do ...root/log
každých 30sekund
aha už to vidím zapomněl jsem dodat ifconfig eth0 up
takže ještě nahodí síťovku

> Ale podival bych se, jestli to neni tim, ze interfejs se konfiguruje pres
> DHCP a po tech 2 dnech vyprsi lease, jenze se uz nejak nepodari ho
> obnovit.
Jak ? Server má adresu 192.168.1.10, kam se mám podívat?

Zní to dobře, jen jak se toho zbavit?
Děkuji.

--
S pozdravem,