CsTeX pro mdk/redhat

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Březen 5 10:00:32 CET 2002

Dobry den
ja mam mdk 8.1 a sel jsem presne podle casti tohoto navodu. Neni treba zadna
kompilace
zdrojaku, proste se nahraje par souboru do adresove struktury tetexu a
spusti se skript.

viz sekce 2. PRIDANI CESKE A SLOVENSKE PODPORY v

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/web2c/README.tetex-1.0

Zakladam je ovsem nainstalovany tetex z inst. cd MDK.

Radek