pridavanie klavesovych skratiek/akcii do KDE 2

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Úterý Březen 5 11:29:53 CET 2002

Zdravim, kupil som si klavesnicu s takymi cacanymi doplnkovymi gumovymi
klavesami [volume, www, email, ...]. Uspesne som si ich namapoval z
xmodmap na F13-F33. Ked si v kconfig-u zvolim pri nejakej akcii custom
key, tak tam v pohode doplnim moju klavesu.

Ja by som si vsak rad pridal soju vlastnu akciu. Napriklad na klavesu
www [F22] by som si rad pridal spustenie '/usr/bin/mozilla', alebo na
nejaku klavesu by som si tiez dal MUTE, ktore som tiez nenasiel v
zozname akcii.

dik za help.
PS: jedna sa mi o globalne klavesy, t.j. aby to ficalo pod vsetkymi
iXovymi [KDE] aplikaciami.
--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk