SSH daemon jen s DES (3DES funguje)

Sluka Jiri Jiri.Sluka na rg.siemens.cz
Úterý Březen 5 12:13:05 CET 2002

> No, ja pouzivam OpenSSH_3.0.2p1, a tam je bez problemu moznost pouzit
> volbu "-c des". Funguje, vyzkouseno, pouzivam (taky
> pristupuju na nejaka
> cisca... :-) )
>
> 				Petr Barta

Dík. Pomohlo napul.
Parametr "-c des" opravdu funguje, ale jen pro SSH klienta.
Ja vsak potrebuji podporu DES na serveru,
kdyz z klienta (Cisco) chci jit na SSH server na Linuxu.
Pak mam smulu.

Ta verze OpenSSH_3.0.2p1 mne docela potrapila. Pri instalaci
na RH7.2 chtela knihovny libcrypto.so.2 a jeste jednu.
Po rekompilaci zdrojoveho balicku

 rpm  --rebuild openssh_3.0.2p1.src.rpm

a instalaci nove vzniklych balicku uz chyby nebyly hlaseny.

Nevim, jestli je to korektni postup. Kdyz jsem to zkousel
napred vyresit instalaci krypto knihoven a tools (openssl),
tak misto libcrypto.so.2 to pak zacalo chtit libcrypto.so.3
a tu uz jsem nikde nemohl najit...
Proto ten rebuild.

Ke druhe moznosti osetreni DES navrzene panem Kankovskym
se vratim v nasledujici zprave.

Jiri Sluka