NFS - pomala reakce na zmenu vzdaleneho souboru

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Březen 5 12:26:54 CET 2002

On Mon, Mar 04, 2002 at 09:12:55AM +0100, Müller Petr wrote:
> Tak nic nepomaha :(
> dělám cd / a cd $ADR a nic...
> cca 10 - 20 sekund minimalne

  Ja jsem tez narazil; Spise me ale napada, jestli by nebylo elegantnejsi
resit popisovany problem pres NBD?

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz