balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Březen 5 12:46:03 CET 2002

> Netusim, kdy byla zmena, ale ja to ve vyse uvedene lokaci nachazim jiz
> nekolik (rozumejte > 3) let... - nepletete si to s necim jinym, mam
> pocit, ze i make zImage (drive bzImage neexistoval - ale to se jedna tak
> o verzi 1.1.X :->) ukladal vysledek do toho */boot/

No, 3 roky to urcite neni, co jsem to naposled prekladal (byl to tusim RH
6.0 a postupoval jsem podle knizky Pouzivame Linux), ale je to dost dlouho
na to abych si to pamatoval s jistotou. Na druhou stranu pokud bych nekdy
chodil pro bzImage do */boot, tak by se mi to vasim mejlem pripomelo ("a jo,
sakra, vzdyt to bylo prece tam...") a to se nestalo. Ale to uz je ted jedno.

S pozdravem Zdenek Bohm