mail na adresu "+420xxxxxxx na sms.paegas.cz"

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Úterý Březen 5 13:26:36 CET 2002

František Barančík <linux na rej.cz> wrote:
> Delat naky posilani na @sms.paegas.cz ztraci smyls, protoze postupne zacinaji
> rusit tyto emailove schranky a snazi se dotlacit uzivatele do registrace
> click.cz. Zatim jsou zrusena vsechna +42073yxxxxxx na sms.paegas.cz.

To je otazka. Moje cislo je jiz starsi a pochybuji, ze by mi to jen tak zrusili
bez nahrady a ja ty zpravy chci posilat sobe (a dalsimu kolegovi). Krome toho
na paegase lze zasilat pomoci smssend, cehoz zhusta vyuzivam, bohuzel na
koleguv eurotel smssend posilat neumi. Zivot je plny zmen, az to bude aktualni,
zacnu to resit.

A to mne dovadi k otazce: Ma nekdo funkcni script pro smssend na eurotel? Nasel
jsem neco v archivu a poptal jsem se u dotycneho, ale tomu dosud nechodi.

--
Martin Lebeda

  ...nebruc, taky jsi se ucil...