SSH daemon jen s DES (3DES funguje)

Sluka Jiri Jiri.Sluka na rg.siemens.cz
Úterý Březen 5 16:28:00 CET 2002

> Zadnym prepinacem to AFAIK zapnout nelze. Je treba upravit nasledujici
> funkci v ciphers.c:
>
> u_int
> cipher_mask_ssh1(int client)
> {
>         u_int mask = 0;
>         mask |= 1 << SSH_CIPHER_3DES;           /* Mandatory */
>         mask |= 1 << SSH_CIPHER_BLOWFISH;
>         if (client) {
>                 mask |= 1 << SSH_CIPHER_DES;   <----
>         }
>         return mask;
> }

Server SSH porad vzdoruje. DES spojeni odmita.
Zeditoval jsempomoci mc soubor cipher.c ve zdrojovem baliku
takto (nevim, zda dobre)
         u_int mask = 0;
         mask |= 1 << SSH_CIPHER_3DES;           /* Mandatory */
         mask |= 1 << SSH_CIPHER_BLOWFISH;
         mask |= 1 << SSH_CIPHER_DES;
         return mask;
vymazal puvodni openssh-xxx.i386.rpms, provedl rebuild ze zdrojaku,
odinstaloval stare opennsh, nove nainstaloval, restartoval daemona,
ale porad nic.
Kde delam chybu? Muze byt soucasne DES i 3DES jak jsem to zapsal?
Netyka se uprava jen klienta a daemon se musi upravit jinde?

Dik.
Jiri Sluka