CsTeX pro mdk/redhat

Kamil Toman ktoman na email.cz
Úterý Březen 5 17:30:53 CET 2002

MaReK Penguin Olsavský wrote:
> Existoval (existuje) RH7.0 CZ, ze kterého jde  pretáhnou balíky do MDK8.x a
> je zde csTeX.

Vyborne, odtud bude asi nejlepsi zacit, zkusim ten balik najit a podivat
se do nej. Dalsim krokem bude zjistit, proc vyvojari mdk vyndali cstex z
baliku tetexu.

> Drohou pomocí je (pokud jste clenem cstugu) CD TeX-live. Dále
> se podívejte na stránky http://www.cstug.cz, kde najdete návod na pocestení,
> pokud nemáte ceský TeX.

To jiste. Pocestit TeX uz po jistych drivejsich anabazich (snad jeste ;)
dovedu, kazdopadne me nenapadlo, ze to budu muset nekdy znovu delat,
kdyz uz funkcni reseni out-of-the-box existovalo.

> btw: Jste asi první, koho vidím od Debianu jít k redhat based distribuci
> (mdk, rh, SuSE). Já jsem zacal u RH4.2, jeste minulý týdem jsem byl na
> mdk8.1 a ted jsem na Debian 2.2r5. Dalsím mým krokem bude vlastní
> distribuce.

Kazdy den je necim novy ;). Na druhou stranu muj tucnak je trochu jako
svatebni kolac - prechod mezi distribucemi jsem vetsinou resil
dual-bootem nez jsem si vzdycky ze stare pretahl to svoje hezke,
vypiplane ;).

FYI, trocha moji historie: Slackware/Infomagic, RedHat 2.0-3.2,
Debian hamm, slink, potato, woody (testing), MDK 8.1-cooker.

Kdyz se tak na to divam, tak se ze me nejspis stava cim dal vetsi
zacatecnik ;))

Vlastni distribuce je krasna vec, da se to zvladnout, ale ma to tu
nevyhodu, ze se prakticky neda upgradovat. Zdravim Debianisty s Mozillou
M18 ;)

--
Kamil Toman