News ticker

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pondělí Březen 4 20:24:00 CET 2002

Zdravím,

  dostal jsem se do fáze, že již nestíhám projíždět všechny mé oblíbné web a
tak jsem se rozhodl, že použiji "news ticker". Výhodou je, že tento formát
(rss rdf) nabízí většina zpravodajských serverů a bude mi stačit jen jeden
program.
  Ale narazil jsem na problémy. Zkoušel jsem K.R.S.S a TTNews, ale nakonec
používám KNewsTicker dockovaný v Kickeru v KDE 2.2.1. Bohužel, zprávy se mi v
něm zobrazí dobře pouze pro anglické servery, zprávy z českých serverů pouze
bez českých písmenek.
  Stejný problém je i s KRSS a po nahlédnutí do zdrojáků (kterým moc
nerozumím, C++ není mé hobby) jsem musel usoudit, že problém nejspíše bude v
QT (oba používají QtXML parser).
  Zajímalo by mě, jestli tento problém již někdo řešil (a úspěšnost řešení)
nebo jestli je problém někde jinde (mezi židlí a klávesnicí, ale to
vylučuji:).

Předem díky, s pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-