remote startovanie Xservera ..

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Úterý Březen 5 20:22:34 CET 2002

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> :> > ako zariadit, aby mi script spustil Xserver automaticky po starte ( napada
> :> > ma autologin package, ale ten sa mi nejako nechyta )
> :>
> :>          exec su "$NAME" -c "exec $0 run" >> "$LOG" 2>&1
>
> mne prave v tomto pripade hlasilo, ze nie je mozne nastartovat xserver. lebo
> nie som na konzole ..
>
> Authentication failed - cannot start X server.
> Perhaps you do not have console ownership?

To osetruje prave soubor /etc/X11/Xwrapper.config

> ale ako som uz pisal .. autologin to vyriesil ..

Toto reseni jsem taky chtel navrhnout, ale psals, ze kdm nechces.

> :> Staci to takto?
>
> mozem sa spytat aku distribuciu pouzivas ?

Muzes 3x hadat.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people