wanted: simple way to limit traffic (fwd)

Středa Březen 6 02:38:20 CET 2002

On Wed, Mar 06, 2002 at 01:44:13AM +0100, Petr Vanek wrote:
> ahoj,
cau

> tohle mne docela zaujalo... neznate nekdo reseni?
mozno...

> should:
> iptables -A INPUT -m limit --limit 1/s -j DROP
>
> limit incoming packets to one packet per second?
Ano, malo by.

> it doesnt do that for me, but can it?
Ano, ale zrejme to nie je to, co chces, lebo bude napr viacmenej nahodne
vyhadzovat pakety aktivnych streamov a z praktickeho hladiska budu programy
vystrajat <>coviny. Lepie je to robit cez tc. Cez limit odporucam limitovat
len SYN pakety.

Bye,

       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.